iyi ki doğduk

Monday, February 27, 2006



Ecenin, Ecenin, Ecenin

Artık herşeyin bir sahibi var. Sahiplenmenin adı da Ece'nin. benim demek yerine kendi şahsının yüceliğinden ismini zikretmekte afacan kızımız.
Vesile abla bize gelmiş, biraz üşüdüğünden, salondaki Ece'nin battaniyesini üzerine almıştır. Dünya Masalları CD sindeki Melanie Plue gibi Ece yerinden fırlar ve battaniyeyi üzerinden çeker. Ecenin ecenin ecenin der üç kere itiraz ederek. eh peki bakalım diye oradaki lacivert poları alır Vesile abla. Eceden yine itiraz sesleri yükselir. Teyzenin teyzenin teyzenin....

bir yazı tahtası var, şu mıknatıs tozlu, ortalığı kirletmeyenlerden. Yanında da baskı - resim yapmak için 5 tane damgası var. kafasına göre bizimki onları da paylaştırmış. pembe kalp kendisinin, sarı üçgen annenin, yeşil yuvarlak babanın, turuncu yıldız teyzenin, mavi kare kaanın. iyi güzel. onlar tahtanın yanındaki yerlerinde duruyorlar ama bazan esiyor eceye, diyelim ki ben yıldızı aldım birlikte rasim yaparak etkinlik yapacağım, teyzenin diye ağlayarak ona götürülüyor yıldız. ya da kere olan ısrarla kaana verilmeye çalşıyor. tshirtümün içine koyuyorum artık. daha kaan yok ortalıkta.

aaa bu arada ece babasının kızıydı ya. fikri değişmedi. ne zaman sorarsan sor özellikle de baba evde ise babayın dızı. haftasonu yine sorduk, ece sen kimin kızısın. babayın. peki kaan kimin oğlu. anneyin. ama ben seni de çok seviyorum ece de annenin kızı. hayıy babayın. kaan da babanın oğlu ama. hayıy anneyin...
belli ki kaan doğunca benim kucağımda olması, benim ilgilenmem onun için şimdiden sorun olmasın diye kızımız kendi paylaşımını çoktan yapmış bile. akıllı bıdık.

hayır bazan düşünüyoruz. yani Allahın bir mucizesi ya Ece şekeri, onca tedavi sonrası. bu ikinci mucizeye hazır mıydık. neler gelecek başımıza diye. çok kolay olmayacak bir dönemin beklediği kesin. bir bünye bu kadar mı pürüz olur, yıllarca olmuyor sıkıntısından sonra şimdi de kedi gibi sürekli oluyor. ama tabi bunun son olması için gerekli tıbbi müdahaleyi yaptırırken, Allahımıza da bundan sonra evlatlarımızla sağlıklı, uzun, mutlu ömürler vermesini, mucizelerini onlara vereceği sağlıklı uzun ömürler ve diğer özellikle maddi alanlarlarda göstermesini diliyoruz. Zira bu devirde 2 ufaklıkla çok da kolay olmayacak belli ki. (hafta sonu sayısal sonucuna bakabildin mi boğaçcım :))

Ece kraliçe demek ya. bir nevi komutan olayı dolayısıyla. Ece de adına yakışır cümlelerden mahrum etmiyor bizi.
Beniiii ört.
Cucaaakk al.
Nemooooo aç...

evde askeri diktatörlük eşliğinde yaşamaya başladık şimdiden...

bizim için dua edin...
sevgilerimizle.
27.02.06 anne kişi.

2 Comments:

  • At 9:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    çok güzel yazmışsın eline sağlık..Bugün kibarımdan biraz meyme(ece'ce) aldık..Market arabasının içinde otururken birden golleri(top) gördü..Önce mami(Mavi)ittiyom mamiiii gol ittiyom dedi..mavi golü verdim bu sefer pembeyi gördü"bembe gol ittiyom bembee" diye bağırdı, elindeki mamiyi alıp pembeyi verdim..Bu kez daha çok bağırarak " iki nane ittiyom iki naneeee" ..orada bulunanlar bu duruma ve o çok şirin ağlamasına edepsizliğine bayıldılar..ben de bayıldım ama alabileceğim halde iki nane gol almadım..alışmasın hesabı..evde aynı topnu sarısı vardı..Bak Ece 2 nane oldu işte topun..birini Kaan kardeşin gelince verirsin di mi? o da oynasın..Hayıyyyyyy....Ece'nin Ecenin..2 nane eceninnn.

     
  • At 2:22 AM, Anonymous Anonymous said…

    BABMAYMAYIM BABMAYMAYIIIM
    NEEEDEEEDİN?NEEDEEDİN?

    meali:başparmağım başparmağım nerdesin?

    bu sabah parmaklarımızı boyayıp bu şarkıyı söyleyerek çorba içirdim..başarılı oldu önce..sonra keçeli kalemle tüm kollarını çizdi..
    Hatice süpürgeyi açmış süpürüyo, Ece ona bağırıyo uzaktan "hatide tapaat , anne-baba dapay"
    Ben süpürürken de bana"nunu dapmaaa, hatide dapayyy"
    Kerata çok tatlı..Bu gece beni uyutmadı, sabah da annesi gider gitmez kaltı, asker etti beni..şimdi kendisi yemeğini yemiş, kakasın yapmış temizlenmiş, çiyek yatağında uyuyo..

     

Post a Comment

<< Home