iyi ki doğduk

Saturday, August 19, 2006


4 Comments:

  • At 8:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    afferim bebek..başarmışsın.artık daha çok koy fotoları.hatta unutuverirsin diye sana ödev veriyorum.bugün bi kaç tane daa istiyorum..
    teyzeeee

     
  • At 3:53 PM, Blogger bilgece said…

    Sevgili ve saygıdeğer Babacığım,
    Ece'mizin doğumgünü yazısına eklediğin yorumu okudum... Ben de bu amaçla yola çıktım diye düşünüyorum. Ama güzel de ifade edilmiş bu öneriyi bir kez daha hatırlattığın ve dikkatimizi çektiğin için teşekkür ederiz.
    Burdur'a taşınmak hala iyi bir fikir olabilir... Bir kez daha değerlendiriyoruz...

     
  • At 2:28 AM, Anonymous Anonymous said…

    Dunyaya bak ne kadar hizla donuyor. daha dun gibi ilk tanisisimiz annenle ece bebek ve hatiralar hala o kadar taze ki, inanamiyorum hala burdurda oldugunuza ve donmeyeceginize. sanki hala dogum izninde feris abla. hala odasina girdigimde ondan izler goruyorum, sesini duyar gibi oluyorum. neler paylastik, gercekten cok iyi bir sirdas, cok iyi bir arkadas oldun benim icin tubacim. hep yanimdaydin ve enteresan sekilde birbirimize bakislarimizla bile cok sey anlattik, cok seyi anladik bakislarimizdan, cok sikinti cektik ama ayni zamanda cok ta eglendik di mi..bi yandan da en enteresan (iguana yetistiren ilk arkadasim) ve mucizevi (denemeler sonrasi 2 bebis birden) kisisin de hayatimdaki. bagimizi koparmayalim lutfen. bebislerine iyi bak. bogaca soyle o da sana iyi baksin. izmirdeki evinize her zaman bekliyoruz. Derin ablanin cok selami var afacanlara. umarim bi gun tekrar gorusuruz, doyasiya sohbet etme imkani buluruz. sevgiyle kalin..

     
  • At 8:03 AM, Blogger bilgece said…

    filizim şekerim, seni unutmak mümkün mü? ailece sizi ve hatta. Özlememek mümkün mü? Yazışırız, gelirsiniz koklaşırız, size de değişiklik olur. bizim iki çocuk kıpırdamamız çok daha zor zira...
    öptük kızını, seni, eşini...

     

Post a Comment

<< Home